måndag 4 januari 2010

Ultraljuds-tid

den femtonde Januari då ska vi på vårat första ultraljud, det känns lite häftigt, jag har sett fram emot det under hela tiden lite, som en första mils-stolpe, vi ska lyssna på Bebisens hjärta och få kort på det lilla livet, det kommer bli så förbannat häftigt faktist, men risk för att låta Barnslig, men så häftigt :) jag skulle ju skriva upp namn om jag kom på något snyggt namn sådär, och jag har faktist gjort det, men det är inget ni får reda på riktigt än, jag vill ha en lista med alternativa namn innan jag lägger upp den här på bloggen, men å andra sidan så vet jag ju inte när ni läser detta med tanke på att bloggen inte är offentlig än:)

1 kommentar:

  1. Förstår det är spännande, det kommer bli en härlig tid för er båda.../Hallberg

    SvaraRadera