tisdag 5 januari 2010

Kläder?



förr när man gick i butiker sådär och kollade på kläder så reflekterade man inte så mycket på barnkläderna, men nu är det nästan det första man kollar när man kommer dit, det e klart att det finns söta kläder men det känns som allt är så könsindelat, babyblått med Bilar och tåg och Rosa med prinsessor och hjärtan, jag tycker personligen att ljusbrunt är snyggt och gult vitt ochså är klart men det är säkert svårt att få rena om bebisen läcker, så jag håller mig till bruna kläder så synns det inte lika mycket, smart va?

2 kommentarer:

  1. det plagget du har på bilden är snyggt men det finns ju mängder med olika kläder haha patrik och en massa barnkläder det ska bli kul och shoppa med dig:))

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig där med könsdelade kläder. Värst är Kappahl faktiskt, flickkläderna är glittriga och prinsessaktiigt medan pojkkläderna är grymt actiongubbaktiga. Jag har ärligt talat inte gått in där och kollat på barnkläder sen Belinda var liten skruttgumma och hon är nu snart 7år! Men nu är ju hon bestämd av sig och jag har ingen chans att lura på henne bruna/beige kläder längre eftersom hon SKA minsann ha lila, rosa och rött men jag har ju mitt andra dotter oxå - Sita - så hon får mestadels blåa,svarta och bruna kläder och det blir automatiskt att man går till pojkavdelningen för handla. Många har trott att Sita är en pojke pga vår klädval. Höhö.
    Men nu finns det ju assnygga kläder inne på Lindex och H&M i massa färger.

    Ta hand om er!

    SvaraRadera