onsdag 13 januari 2010

Nu har Moa, min syster, Faster med andra ord skrivit på sin blogg att hon ska Bli faster och länkat till denna bloggen! den rusade in folk dirrekt och vips så hade jag 17 besökare, vad kul:)
jag har ochså skrivit om den enorma nyheten på min vanliga blogg nu:) vilket känns bra!
på fredag morgon klockan åtta då ska vi dit :) ska till stan nån dag ochså med Sanna och börja kolla runt lite på vagnar och grejer jag behöver någon som visar mig hur man får dem att rulla, det är inte riktigt min grej:P

2 kommentarer:

  1. Grattis till er! Du fick din önskan i uppfyllelse till slut och jag är jätteglad för er skull.
    Putte PAPPA? Wow. Moa gråter av glädje (om jag känner knasbollen rätt, och det borde ju jag göra efter 23 års vänskap)

    Barn, de är underbara ting, livet börjar på allvar när de små knyten föds och tar all sin uppmärksamhet. Ja, barn är bokstavligen uppmärksamhetskor men på positivt sätt. Man vet att man lever och funderar på att man haft skittråkigt liv innan man blev förälder.

    jag hoppas att graviditetet går fint och jag ser fram emot att följa bloggen. Du är ju min bästa kompis lillebror fast du och jag aldrig sett irl. Men jag säger ändå GRATTIS till er.

    SvaraRadera
  2. Blöjor var inte min grej i början, jag satte till och med dem bakochfram! Pinsamt men man lär sig. Du kommer bli en superfarsa som kommer bli expert på vagnar, ska du få se ;)

    Ett tips bara, köp gärna kombivagn, det är smidigare och barnet kan då växa med den vagnen så slipper ni köpa en ny vagn när bebisen kan sitta.. :)

    SvaraRadera