fredag 15 januari 2010

Cimmie och Johannah

Ikväll var jag barnvakt vilket var Jättekul har saknat det:)

när vi satt och la pärlplattor så pratade vi om att jag och Sanna skulle bebis, det tycke de var jättekul! jag frågade vad dom tyckte att barnet skulle heta, jag fick en massa roliga namn, De höll båda två på namnet Sara och Sandra, och tycke att den skulle heta Sture om det blev en pojke:)
så sa Cimmie att hon har en flicka i magen, då sa jag men du har ingen bebis i magen, tror hon menade att hon ville ha en flicka om hon blir gravid!:)

imorgon ultraljud:) hörs imorgon!.)

1 kommentar:

  1. Sandra?! Det är ett BRA namn, det heter ju jag :P Höhö. Jag minns själv hur kul det var att välja namn under graviditetet. Ska bli kul att få läsa ditt inlägg om ultraljudet - det är en härlig upplevelse! Man blir tårögd av att få se sin lilla bebis och längtan börjar stiga åt huvudet. :)

    SvaraRadera