söndag 10 januari 2010

familjen

Nu har jag berättat för släkten då, att ajg ska bli Pappa, lite kul reaktioner faktist, Tina frågade hur gick det till? och kattis frågade vem som skulle ha barn, jag eller madde, ingen kopplade riktigt till 100% dirrekt, men de blev väldigt glada det var riktigt kul att berätta för alla, så nu är det faktsit offiellt, och denna blogg är inte hemlig längre, så snubblar ngn in på den så Vardegoda och Grattis till nyheten:P

vad tycker ni om Vincent? visst är det okej? det är riktigt gulligt! :) men jag gillar ändå Melker:)
vi satt o diskuterade efternamn på barnet, självklart vill vi ju att barnet ska ha våra efternamn, så vi får väl lotta eller singla slant om det:) vi kom fram till Thaleroth de vorre väl läckert Troja Elisabeth thaleroth!

3 kommentarer:

  1. Haha, det va ovanligt efternamn =P Men tror inte att man kan hitta på nån efternamn, utan välja nån mammas/pappas eller släktings. =) Men jag fattar va ni menar. Hehe. Myspys. =) Ja, kan tro att dom blir förvirrade vem som ska ha barn. Du lr jag. Men denna gången blev det du. ;) Puss syster

    SvaraRadera
  2. Vincent är ju jättegulligt :)

    SvaraRadera
  3. Tänk nu noga på vad det ska vara för pojknamn Patrik :), Vincent är ju jättegulligt, och efternamn trodde jag vi sa att det blir Lindroth ;)hihi nä, vi får nog ta bägge för ingen av oss kommer nog att ge sig, puss på dig

    SvaraRadera