torsdag 31 december 2009

Nyårsafton

klart jag tänker på det varje dag, men tror att när det börjar närma sig så komer jag ha det i huvudet helatiden, Sanna måste ha det mysigt just nu och gå omkring och veta att det växer något helt underbart inuti henne, alltså en grapefrukt i magen, redan det är helt galet:D och nu är det inget embro längre utan ett foster hörrni:) det är ingen liten barnrunpa längre utan vuxit till sig och tappat svansen:)
vi har ju diskuterat namn och grejer ett namn som vi står fast vid om det blir en flicka beroende helt på om det ser ut som en sådan när hon kommer ut är Troja, visst är det vackert, inte många som har nappat på det :)
Sanna hade något killnamn som jag glömt är klart som jag tycke var gulligt, jag gillar killnamn men bokstaven h i har jag kommit fram till, och namnet Martin är sött, Sixen är sött, Melker, och självklart Helge! :)
många tror det blir en pojke men jag e nästan säker på att det blir en liten flicka, jag vet inte riktigt vaför men har haft den känslan sedan början! :)
nu är det den sista dagen på detta året, det känns ju bra tänk att nästa år kommer att förändra mitt liv så Väldigt mycket! tänkte ochså på att hennes personnummer kommer ju börja på 10, Uh vad gammal man känner sig då, tänk er när barnet blir stort och tycker att 2010 är länge sedan och tänker på att pappa o mamma e född på 80-talet då kan man ju känna sig lite stenåldersmänniska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar