söndag 20 december 2009

Vagn?



idag var jag inne i en barn-butik, en butik som sålde barn...
jag skojade bara det var en butik med vagnar, och allt man an tänka sig till ungen och dess första 5 år, jag kom till vagnarna och förstod verkligen ingenting, Alla vagnar stod där på rad, och liggdelarna satte uppe på väggen så man såg inte hur vagnarna såg ut med liggdelen i, jag blev riktigt förvvirad, men jag tänkte jag ska kolla ändå runt lite, då tänkte jag börja rulla på en vagn men den satt fast, pinsamt tycke jag, och testade nästa men den satt oxå fast, och jag förstod inte hur man drog bort spännet på däckena därnere för att lösa på spärren till däcken,stod och pillade i ett antal sekunder då kände jag hur jag blev varmare och hur rosenkinderna Började blossa upp, då gick jag från vagnarna och kollade lite försiktigt å ngt annat där för att verka diskret sen smet jag ut igen, och tog lite luft. pinsamt, jag tror att Sanna och jag får gå o kolla på det tillsammans någon gång och kankse få lite hjälp ochså så kankse de kan dra upp spärrarna på däckena så jag slipper stå där och Skämma ut mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar