tisdag 15 december 2009

Inskrivningen

nu har det ca en månad sedan vi fick reda på att vi skulle bli föräldrar, det känns fortfarande lite overkligt, men det känns riktigt bra! :)
vi har varit på infomöte på sjukhuset, det var faktist en stund där det nästan kändes obekväm att vara bland en massa hetro-folk, alla satt där bredvid varrandra i soffrona och gullade så satt jag och Sanna där på varsin stol med ett litet bord imellan oss:) haha:D det var lite skratretande ibland, men vi höll oss för skratt:)
vi har berättat för lite folk:) jag har sagt det till min syster hon var den första som fick reda på det på min sida av släkten, sedan var Farmor först i Led, nu idag ska jag försöka berätta det för pappa, vi ska till Moa och fika snart då tänkte jag släppa bombem, så vi får se hur det går, jag är otroligt nervös:)
jag har tre böcker här hemam osm jag läser i lite då och då om allting som händer i sannas kropp och hur det kommer att vaar den första tiden och grejer, det käns härligt! :) lite jobbigt bara att vara tyst om det då jag vill skrika ut för hela världen att jag ska bli Far:D hehe så häftigt, Vi tror att det blir en flicka, båda två tror det:) det är så mycket jag vill göra och fixa men det är lite för tisigt att börja Köpa och fixa grejer, vi får vänta lite, men vi har pratat om Saker och framtiden lite, vilket känns bra:)
om sju månader kommer ungen:) hehe
vi hörs:) snart iigen då jag har lite mer att skriva:)

1 kommentar:

  1. Jaaaa. Jag tror oxå det är en liten tjej :D
    Åh va glad jag är! Ja jag vet jag fick veta de först av släkten men är fortfarande lika glad. Jag ska minsann köpa massa gulligull kläder å presenter te lill*n kan ni ge er på! Inga ursäkter och men. Jag är faster då ska jag skämma bort bebisen. Hihihihi. Puss på er! Å klapp på magen från faster

    SvaraRadera