torsdag 29 april 2010

dröm

igårnatt hade jag en till dröm om min dotter! jag är stensäker på att det blir en liten tös! :) jag drömmer inte om barnet när det är litet utan det är mera Sitvationer som jag och barnet hamanr i senare i livet när hon är ca 4-5 år,

vi var på ett biblotek och hon satt på en stol och kollade i en bok, så kollade hon sådär lite Finuligt på mig precis som hon ska göra ngt dumt, så börjar hon gunga på stolen och jag höjde lite på ögonbrynen och skakde på huvudet för att vsa att man inte ska göra så, så blev hon ännu busigare och gungade hej vilt så hennes stol ramlade på en annan stol och den i sin tur ramlade på nästa stol så det blev en dominoeffekt i hela bibloteket och varenda bokhylla trilla i backen, så vakande jag,

haha tänk vad man drömmer om saker som kan hända i framtiden, en lite rolig dröm tycker jag, speciellt att hon tittade på mig samtidigt precis som att jag vet att jag inte får göra såhär men jag gör det ändå för att retas! :)

1 kommentar:

  1. Vilken söt dröm :)
    Ja, det är lätt att man drömmer om sin efterlängtade bebis :) När jag väntade första flickan så drömde jag en konstig dröm - att jag födde henne i badrummet och hon var könslös och hela ansiktet var utsuddad. Och när flickans pappa bankade på dörren så blev jag så rädd så jag stoppade tillbaks bebisen igen i magen! Konstig dröm..

    Moa, hon ÄR SÅ STOLT. Jag glädjes med er och jag längtar så mkt efter att få se er första stolta förälderbild tillsammans :)

    SvaraRadera