tisdag 13 april 2010

hej alla

hej igår kände jag magen på sanna, oj vad stor hon har blivit då måste jag säga! fantastiskt att se magen växa så fort! :)
jag kände den lilla parveln sparka igår oxå! helt underbart! fan vad mysigt och fantastiskt det kändes, man kände något som rörde sig i magen på henne! Mysigt värre måste jag säga! :D

nu är det inte långt kvar, hon är ca 30 cm lång, visst går det fort?
Vi har kommit på ett nytt namn, Stella, det är väl vackert, det betyder stjärna! våran aledels egna lilla Stjärna, jag har den bästa Dop-presenten till henne/han som jag redan köpt:) när jag och Anton var i Köpenhamn så köpte jag en jätttefin haklapp till henne, lägger upp bild på den sen:) och anton köpte ett par urgulliga strumpor! :)

1 kommentar:

  1. Oh va fint. =D Jag vet en sak jag ska köpa till bebisen. =D Mysigt men ta bild, vill se hur stor magen är. Hihi. Puss/faster!

    SvaraRadera