lördag 3 april 2010

dröm

God kväll ! :)
jag vet att jag e pissdålig på att uppdetera denna blogg, men är ute o jobbar just nu, till saken iaf, jag hade en jätte konstig drömm inatt, jag drömde om att jag kom hem från jobbet och på bordet hemma hos Sanna så stod det en bilbarnstol med världens vackraste bebis i det var våran, Helt jättefin var hon, jag blev så förvånad att hon inte hade ringt mig och sagt att den varit på väg, och jag frågade hur allting gick coh grejer, men fick inge riktigt svar på det, det enda hon var säker på och kunde svara på var att barnet skulle heta Elsa, Jaha okej tänkte jag inte det finaste namnet jag vet, men vart fick hon det ifrån undrade jag! :) haha vilken konstig dröm!, men nu är det andra gången jag drömmer om min dotter så jag tror begis på att det blir en sådan:D

1 kommentar:

  1. Hmm, undermedveten känsla du har eller vad då? :)
    Jag lovar att jag kommer höra av mig till dig när det är dags :)
    Allt är bra iaf, mycket sparkar och rörelser nu, hoppas den är vaken när du kommer hem så du får känna, en riktig fotbollsspelare ;)
    Kramar Sanna

    SvaraRadera