måndag 3 maj 2010

the vagnen!




3 kommentarer:

  1. är det dom färgerna ni köpt med eller? hur gör ni med allt till barnet delarni på det eller köper ni dubelt. ? tessan

    SvaraRadera
  2. Tessan: vi har köpt den grön svarta vagnen, den delar vi på, sen köper vi dubbelt av det vi behöver båda två :) Sanna

    SvaraRadera
  3. okej.. jag ahr fott frågor av andra som vet att jag känner er som frågar mig så tänkte jag kan väl skriva för jag viste ju inte själv. men den är fin vagen o har många som går på öpnaförskolan o babysången som har en sådan vagn som tycker om den väldigt mcyket. o bara bratar posetivt om den som ni kommer nog bli nöjda med den tror jag. ja det är ju en färg som pasar både tjeje o killa vad tror ni un att det blir då?? och patrik dålig updatering tycker jag. lite mer kan du väl skriva om hur det käns o vad du tänker på o så vidare nu är du ju snart pappa tessam

    SvaraRadera