fredag 7 januari 2011

Fotomodell

måste Tillägga att idag när lilla Tindra höll Arvid så kom alla fram med kamrorna och mobilerna och det blev en såndär Bildhysteri som på dopet när jag hade honnom, det bara smackade till så var alla där i en klunga och Håll kamrorna/mobilerna tätt tillsammans och knäppte av! haha Kul att se! var liet smått nervös när hon höll honom, han var helt galen i han och sa jag vill hålla henne, då sa jag då sätter vi oss i soffan o så hade honnom han i hennes knä och jag hade händerna lite överallt för att det skulle gå bra, men det gick jättebra, sen sa jag till henne att han kan ju sitta imellan oss istället, men det var inte lika kul.

ska tilläga ochå att arvid tappade nappen i soffan förut och farmor var jädra snabb med att ta upp den, och tog den mot min mum, jag tittade på henne och sa men du den är inte min den är hanns sa jag och nickade mot honnom, haha, hon menade att jag skulle ta den i munnen för den va smutsig, då tvättade jag av den istället under kranen, han ska ju inte få mina bacilelusker i munnen!

1 kommentar:

  1. Hahahaha, skön släkt. =D Farmor är bara sååå rolig hon. Du menade nog HON när du skrev om Tindra. Och HONOM när du skrev om Arvid. Hahaha. Trött kanske? =P /syrran

    SvaraRadera