fredag 7 januari 2011

är du redo för att bli Förälder-test!

Hejsan när jag satt på Toa förut o läste dassboken så hittade jag några roliga test om man är redo för att bli förälder, et var så roligt att jag skrattde riktigt mycket och nästan trillade av toastolen! det är faktist sant, tänkte dela mig mig av det och se om ni tycker det är lika kul:P


Test 3

gröp ur en melon och gör ett håli sidan på den, ungefär
i en golfboolls storlek. häng sedan melonen i ett snöre,
som du fäster i taket, låt det hänga och svänga fram tillbaka.
häll upp en taldrik flingor med mjölk. Ta en sked uppblötta frukostflingor
och förösk stoppa de i hålet på den svängande melonen som du samtisigt
förösker låtsas vara ett flygplan. forstätt så till flingorna är slut.
tippa ner resten i knät, nu är du redo att mata en ettåring

som förberedelse för lit tsörre barn smetar du kaviar i soffan,
och sylt på gardinerna göm en fiskpinne bakom stereon
och låt den ligga där några månader.

test 4

att klä småbarn är inte så lätt som det kan verka,
börja med att köpa en bläckfisk och en nätkasse,
förösk nu att lägga ner Bläckfisken i nätkassen utan att någon av armarna sticker ut,
Tillåten tid för detta: hela morgonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar