onsdag 28 juli 2010

hej, jag var ute i lördags och "firade" att jag blivit pappa typ, eller rättare sagt det var första gången jag var ute efter jag blivit pappa, men de va nge kil alls, trist folk och ingen rlig stämmning, så vi drog hem istllet, men en sak som har satt sig fast i huvudet på mig var när en "kompis" kom framoch frågade hur det var och jag sa det är skitbra jag har blivit pappa och visade en bild på Arvid på mobilen och började prata om han, då sa han öhh du jag skiter i ungen hur är det med dig? då blev jag lite ställd och tänkte chit vilken hemsk människa, så säger man inte om min bebis!

2 kommentarer:

  1. Sa han verkligen så? :O Inte fan ska man säga så mot en nyblivande pappa som du. Han har tydligen missat ngt.

    SvaraRadera
  2. Dumma människa. Så elakt. Man säger ju inte så. För oss får du berätta om Arvid hur mkt du vill :)

    SvaraRadera