tisdag 22 juni 2010

hej hej nu är jag tillbaka och är inte kissnödig längre, vilket är skönt,

i veckan ´som var så skulle sanna till Barnmorskan och kika på det lilla livet och det låg upp och ner eller rättare sagt inte upp och ner den låg fel, vilket gjorde mig lite orolig, men hon har försökrat mig om att det intr är något fel eller någonting att vara orolig för, hon ska dit nu på torsdag och försöka flytta på henne, hoppas det lyckas och att hon ligger kvar i den ställningen sen bara, :)

jag har tagit med mig boken jag köpte i början av graviliteten, "du ska bli pappa" det är en bok jag rekomderar starkt, nu har jag läst de sista kapitlena som handlar om när barnet är fött och de första månaderna tips, och saker som händer, det var fantastisk att läsa och jag ser så fram emot att jag ska uppleva dem, :) längtar verkligen nu! det är bara så synd att ajg ite kan vara hemma och uppleva sanna och magen nu den sista månaden, men jag kommer ju hem den 10e, då har jag 9 dagar på mig innan det är beräknat att klämma på magen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar